01.07.2025

Весною 2026 року «Hesburger» припинить продаж дитячих комплектів.

З весни 2026 року найбільша мережа бургер-ресторанів Фінляндії та найбільша мережа швидкого харчування в країнах Балтії — «Hesburger» — припинить продаж дитячих комплектів у всіх країнах, де наразі працює компанія.

Як пояснює Ієва Салмела, директорка з міжнародних комунікацій та маркетингу «Hesburger», таке рішення було прийнято з огляду на стратегію розвитку компанії, зміну вподобань споживачів та нові маркетингові стратегії.

«Дитячі комплекти та супутні товари є частиною історії Hesburger вже понад 30 років, але зараз, після тривалих роздумів, настав час оновити нашу діяльність у відповідності до сучасних реалій. Ми сподіваємося, що споживачі розуміють мету змін - більш сталий вибір для сімей», — зазначає Ієва Салмела.

Три мільйони додаткових товарів на рік
.
Щороку «Hesburger» проводить шість кампаній, у рамках яких пропонує дитячі комплекти з додатковими товарами — наприклад, настільними іграми, наборами для творчості або скакалками. Під час кожної кампанії закуповується приблизно 500 000 одиниць таких товарів, в загальній кількості близько трьох мільйонів у всіх країнах, де працює компанія.

Однак останніми роками популярність таких товарів значно знизилася — все більше клієнтів вибирають не отримувати їх або надають перевагу альтернативному варіанту, як-от невеликому ванільному морозиву.

Додаткові товари будуть розпродані
.
До кінця 2025 року «Hesburger» реалізує всі заплановані кампанії з дитячими комплектами, а залишки додаткових товарів планується повністю розпродати.

«Незважаючи на те, що дитячий комплект більше не буде доступним, ми з радістю чекатимемо на родини у всіх наших ресторанах. Гамбургер, який раніше входив до дитячого комплекту, також залишиться в меню. У майбутньому цей продукт буде доступний окремо, без додаткового товару», — додає Ієва Салмела.